Proruski režimski tabloid blizak Srpskoj pravoslavnoj crkvi V(ij)esti pokazao je sinoć na konkretnom primjeru kako je njihova nekad razrađena propagandna spin-mašina počela da ispoljava ozbiljne probleme.

Ovaj opskurni paramedijski proizvod u vlasništvu tajkuna Miodraga Miška Perovića i Željka Ivanovića poznatijeg po nadimku ”Govedo”, juče je pokušao da zaštiti državnog sekretara u Ministarstvu unutrašnjih poslova i rukovodioca Operativnog tima za kontrolu izbornog procesa u Nikšiću Rada Miloševića, i eksplicitno kršenje mjera koje je donijela njegova vlada predstavi kao ”napad”.

Ovakva reakacija proruskog tabloida je očekivana iz više razloga a najvažniji je što su nalogodavci morali da stanu u odbranu svog političkog ”resursa” – jer kako je već svima poznato Milošević je funkcioner GP URA čiji su pokrovitelji Perović i Ivanović, odnosno koncern Daily press u okviru kojeg posluje tabloid V(ij)esti.

Željko Ivanović suvlasnik “Vijesti”, medijski reketaš i pokrovitelj SPC, mrzitelj Crne Gore, najveći fan Novaka Đokovića, zaštitnik srpstva i Katnićev medijski pendrek za jednokratnu upotrebu uživa dok ”resurs” pravi brljotine – “Goveče” , “Govedo”, “Govedo sa krštenicom” – tako ga u svom dokumentarnom romanu “Miško Kesedžija i njegove bize (esej o montenegrinskom zlu) zovu autori Marko Vešović i Šeki Radončić”

Ova proruska propagandna mašinerija poznata je po svojim spin-uratcima u kojima karikira istinu i interpretira činjenice onako kako odgovara njiihovim političkim ciljevima, pa su stoga i ovaj put pribjegli istoj taktici. Međutim, od kad su postali režimski tabloid (mada im ni kod bivše vlasti nije bilo loše) njihova spin-mašina je malo zarđala, pa nije ni čudo što su V(ij)esti veoma nespretno reagovale kada su sa vrha dobile nalog da stanu u odbranu ”resursa” Miloševića.

Brukanje režimskog tabloida

Tabloid je na svom portalu prvo objavio bombastičan naslov da je ”Milošević napadnut u Nikšiću”, a pravo je čudo kako nijesu našli način da sa ovim napadom povežu predsjednika Mila Đukanovića i njegove ljude. Ali o tom-potom, možda i to bude znajući njihovu opsesiju Đukanovićem. Međutim, zaparložena spin-ekipa režimskog tabloida nije računala da postoji snimak čitavog incidetna, pa kad su i sami vidjeli da Miloševića niko nije napao, ni fizički ni verbalno, promijenili su naslov u ”Milošević verbalno napadnut u Nikšiću”.

Ali ni tu nije bio kraj srljanja ovog glasila Srpske crkve, jer su nakon intervencije ponovo promijenili naslov teksta i stavili ”Milošević prijavio verbalni napad”.

Kako saznaje portal Aktuleno iz izvora bliskog uređivačkom kolegijumu V(ij)esti, nalogodavci Miloševića – tajkuni Ivanović i Perović bili su veoma bijesni zbog postupanja svog ”resursa”, jer su znali da će ova bruka sa serviranjem notornih laži dodatno poljuljati njihov i onako gotovo uništeni kredibilitet.

Nesretni Milošević je na kraju morao da piše saopštenje Uprave policije da bi opravdao svoje nalogodavce koji su konačno bili zadovoljni naslovom u kojem su svu odgovornost za svoje laži i manipulacije svalili na policiju.

Milošević napadom prikriva svoje brljotine

Iz snimka koji je raskrinkao mrežu laži i način na koji funkcioniše spin-mašina režimskog, proruskog tabloida, jasno se može uočiti da Milošević nije žrtva već agresor i da je zloupotrebio službena ovlašćenja da bi izašao u dernek, a kad je uhvaćen na djelu upotrebio je napad kao najbolje sredstvo odbrane.

Podsjetimo, više građana i čitalaca portala Aktuelno dostavilo je juče fotografiju crnog terenskog vozila koje koristi državni sekretar u Ministarstvu unutrašnjih poslova Rade Milošević uz optužbe da je kršio propisane epidemiološke mjere.

Na fotografiji se vidi džip parkiran ispred lokala ”Piazza” u Nikšiću. Nakon što je juče poricao da je boravio u tom kafiću Milošević je ponovo viđen kako izlazi iz tog objekta i šeta centrom Nikšića u 20:55. Građani su ga snimili kako bježi ka svom automobilu da ne bi bio uhvaćen u kršenju mjera za spriječavanje širenja koronavirusa.

Afera ”krme”

Da bi se nekako opravdao Milošević je svoj eksplicitni prekršaj pokušao da predstavi kao napad, a razumljivo, računao je na pomoć tabloida V(ij)esti. Međutim i Milošević i njegovi medijski pokrovitelji uhvaćeni su u laži kada je izašao snimak na kome se jasno vidi da ga niko nije napao.https://platform.twitter.com/embed/Tweet.html?dnt=true&embedId=twitter-widget-0&frame=false&hideCard=false&hideThread=false&id=1369752016386396164&lang=en&origin=https%3A%2F%2Fwww.aktuelno.me%2Fpolitika%2Fgovecetova-spin-masina-u-kvaru-nevjesta-odbrana-politickog-resursa-i-zataskavanje-afere-krme%2F&partner=ogwp&theme=light&widgetsVersion=e1ffbdb%3A1614796141937&width=550px

”Nije problem, n’o sam vas vidio da izlazite iz kafane’‘, rekao je jedan od građana koji je uhvatio na djelu Miloševića. Državni sekretar u MUP-u je na to bahato odgovorio da ”Sprovodim  mjere koje ja lično mislim (ili donosim, ostaje nejasno iz snimka)”.

Nakon te bahatositi Miloševića jedan od građana je mirnim glasom poručio – ”objavićemo dokaz gospodine Miloševiću da kršite mjere”, nakon čega je državni sekretar pobjegao.

I dok se ubrzano kretao prema svom službenom vozilu jedan od građana mu je postavio pitanje: ”Miloševiću može li jedno pitanje? Daj vidi sa Slobom da se Joletu poštaru plati krme od prošle godine, nema smisla…nema ljeba da jede”.

Kako saznaje portal Aktuelno iz više dobro upućenih izvora, u ovom slučaju radi se o zataškavanju potencijalne afere, u koju su umješani makar dva krmeta i jedno govedo. Ovom prilikom donosimo vam ekskluzivne naslovnice koje bi režimski tabloid V(ij)esti objavio da ne zataškava aferu ”krme” u cilju zaštite svog političkog ”resursa” Miloševića.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You May Also Like

U birački spisak za opštinu Herceg Novi nelegalno upisano preko 11% birača

Spisak koji je stigao na našu adresu sadrži imena 2,533 lica koja se u skladu sa zakonom nisu smjela naći na biračkom spisku.

Aleksa Bečić i Dritan Abazović briljantni primjeri tolerancije crnogorskog društva

I Aleksa Bečić i Dritan Abazović zajedno prvo govore da je crnogorsko društvo prevazišlo te konzervativne predrasude o LGBT osobama, a govore i dalje o manipulacijama i ucjenama tajnih službi prema takvim osobama!

Podnesena krivična prijava zbog povrede Zakona o crnogorskom državljanstvu i Zakona o izboru odbornika i poslanika

NVO Montenegro International danas je podnijela Specijalnom i Vrhovnom državnom tužilaštvu krivičnu prijavu u skladu sa čl. 188. Krivičnog zakonika Crne Gore, čl. 24 Zakona o crnogorskom državljanstvu i čl. 11 Zakona o izboru odbornika i poslanika

Analiza malignosti koncepta “Srpski svet” (SS) izazvala veliku pažnju međunarodne zajednice

Detaljna i dokazima potkrijepljena Analiza malignosti koncepta “Srpski svet” (SS) proslijeđena je na bitne međunarodne adrese